Coca-Cola, Nokia şi Dacia, cele mai de încredere branduri pe internet

Utilizatorii de internet români au desemnat Coca-Cola şi Nokia drept cele mai populare şi de încredere branduri online, în timp ce Dacia este liderul în rândul brandurilor româneşti, informează Mediafax.

Acestea sunt rezultatele studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius, în colaborare cu Evensys.

Astfel, în clasamentul general al brandurilor, realizat pe baza răspunsurilor spontane ale internauţilor, primele zece poziţii sunt ocupate de Coca-Cola, Nokia, Adidas, Nike, Dacia, McDonald's, Pepsi, Google, Microsoft şi Yahoo.

În opinia internauţilor români, brandurile cu cea mai mare prezenţă online în general sunt Google, Yahoo, Coca-Cola, Microsoft, Nokia, Vodafone, Orange, Nike, Adidas şi Sony.

În ceea ce priveşte mărcile româneşti, cele mai populare 10 sunt, în opinia utilizatorilor, Dacia, Arctic, Ursus, BCR, Unirea, Murfatlar, Bergenbier, Petrom, Eugenia şi Dorna.

La studiul realizat în perioada 7-13 februarie au participat aproape 2.100 de persoane.