Coca-Cola lansează Cappy BodyTime cu antioxidanţi

Compania scoate pe piaţă în această lună linia de produse Cappy BodyTime Antiox, nectare delicioase, din amestecuri de fructe selecţionate cu grijă, bogate în antioxidanţi şi fito-nutrienţi.

Cappy BodyTime Antiox este disponibil în două variante: mix de morcovi, portocale, coacăze, zmeură şi acerola, şi mix de ananas, prune şi coacăze. Fiecare din cele două produse are un conţinut mare de fructe (peste 60%) şi constituie o sursă valoroasă de antioxidanţi pentru o dietă zilnică sănătoasă şi echilibrată.

“În contextul actual al unui stil de viaţă haotic, dezordonat supus permanent stresului, organismul are nevoie de întăriri pentru a-şi recăpăta echilibrul. Astfel, este important să includem în dieta noastră antioxidanţi din cât mai multe surse, fiecare având un rol şi proprietăţi specifice. Produsele funcţionale, de genul Cappy BodyTime  Antiox, conţin antioxidanţi ce ajută la obţinerea unei diete echilibrate şi la menţinerea sănătăţii. Din ce în ce mai mulţi consumatori sunt convinşi de rezultatele unui regim de viaţă sănătos.“, a declarat Dr. Luana Şahian, consultant în probleme de nutriţie al companiei, medic în medicină generală.

Cappy BodyTime Antiox este pus la dispoziţia consumatorilor în cutii de carton SIG de 1L, cât şi în multipack de câte 6 cutii.

*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.