Faptul că unele propietăţi imobiliare sunt într-o stare deplorabilă este o realitate cunoscută, dar faptul că unii agenţi de vânzări publică imagini care i-ar face pe cumpărători să dea bir cu fugiţii, în loc să îi atragă, este ceva ieşit din comun.
Este drept că o zvastică creată din faianţă pe peretele din baie sau un vas de toaletă ce tronează chiar în mijlocul uşii, ce împiedică omul cu nevoi urgente să îşi uşureze suferinţa, sunt lucruri ce nu pot fi trecute cu vederea, oricât de talentat ar fi agentul imobiliar.
Proprietăţi cu ferestre sparte, grădini năpădite de buruieni, dormitoare pe modelul celulei de închisoare, capete de animale împăiate ce tapetează încheperea, nu sunt tocmai o binecuvântare pentru vânzători, dar cu siguranţă dezastrul nu trebuie să fie inclus în strategia de marketing, cel puţin nu la nivel vizual.
Imaginile de groază au fost selectate de Andy Donaldson care le-a publicat într-o carte în care dă exemple definitorii de "aşa nu" când vine vorba despre imobiliare, informează Daily Mail.