Finala "Românii au talent", show-ul Pro TV, a avut, în cele cinci ore de transmisiune în direct, o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban, de 18,6 puncte de rating și o cotă de piață de 50,8%.
Astfel, mai mult de jumătate din acest public (comercial, din mediul urban) s-a uitat la cea de-a doua finală "Românii au talent". La nivelul publicului urban, Pro TV a avut o audiență medie de 18,5 puncte de rating și o cotă de piață de 46,6%. În minutul de aur, la ora 22.36, aproape cinci milioane de români stăteau cu ochii pe Pro TV. Publicul comercial din mediul urban a atins apogeul cantitativ la 23.13, când au fost obținute 27,1 puncte de rating și o cotă de piață de 62,5%. Show-ul-concurs "Românii au talent", aflat la sezonul al doilea, a fost câștigat de iluzionistul și mentalistul Cristian Gog, care și-a oprit bătăile inimii în direct. Citiți și:
- Cristian Gog a câștigat a doua finală "Românii au talent"
- Cum a ajuns Ballance de la "Românii au talent" la Cirque du Soleil
- Adrian Ţuţu, câştigătorul "Românii au talent". Votat pentru evoluţia "sinceră şi patriotică"