Cerută în căsătorie lângă casa de marcat

Casierele marelui retailer Carrefour au devenit celebre după ce conducerea a tipărit o carte cu poveștile acestora.

Trăim zilnic ceea ce se numește rutină. Graba cu care toți suntem fami liarizați, ne oprește din micile bucurii care ne fac viața mai frumoasă. Dacă te oprești pentru o secundă, vei găsi povești chiar și la casa de marcat, unde plătești când îți faci cumpărăturile. De fapt, nici nu te-ai gândit vreodată câte întâmplări au de povestit doamnele care încasează bani.

Carrefour a venit cu o inițiativă care merită toată atenția. Ei au lansat cartea ,,De la case adunate”, povestiri adevărate pe care le-au avut casierele lor.

„Totul a început ca o campanie de motivare pentru angajații noștri, în special pentru doamnele de la casă, care sunt ambasadoarele brandului nostru. Ulterior, ne-am dat seama că inițiativa ar putea deveni interesantă pentru public. Așa am ajuns să lansăm cartea, la un preț de 5 lei, din care 2 lei merg către «Asociația Ovidiu Rom» pentru a asigura copiilor săraci acces la educație.” spune Mădălina Aldea, PR Carrefour România.

Vă puteți imagina câte povești trăiesc, în fiecare zi, casierele?

După ce răsfoiești primele pagini, realizezi brusc că doamnele de la casă au o meserie mult mai frumoasă decât ar fi crezut oricine. Ele au mare experiență în lucrul cu oamenii și adaugă zilnic câte o filă de poveste pentru cartea lor de amintiri.

În cele 30 de povești adunate, am cunoscut 30 de oameni care au multe de povestit, de la cereri în căsătorie până la povești care ar putea deveni ușor bancuri de spus cu orice prilej.

Cea mai zgomotoasă felicitare de logodnă

Cine nu și-ar dori să audă felicitări de logodnă de la zeci de necunoscuți, care se bucură pur și simplu pentru evenimentul din viața ta? Andreea Măruș lucrează la una dintre casele Carrefour din Băneasa și a avut o surpriză neașteptată, pe care o povestește în cartea casierelor. „Când eram nou-venită la casele de marcat, întâmplarea a făcut ca un domn mai în vârstă, pe la 70-75 de ani, să aleagă casa mea pentru a-și achita cumpărăturile. […]. A fost încântat când i-am sugerat rapid cum aș găti pulpele de pui pe care le cumpărase […] Următoarea lui replică, însă, a fost cel puțin spontană: «Andreea, domnișoară... observ că ești genul care gătește și gătește bine. În plus, semeni izbitor cu fosta mea iubită din tinerețe - o fată foarte frumoasă!» Și imediat, ridicând trandafirul roșul pe care-l așezase pe bandă, îmi spune simplu: «Vrei să te măriți cu mine?» [..] Tocmai mă logodisem de o săptămână. Foarte amuzat, șarmantul domn s-a întors către restul clienților de la coadă, încurajându-i pe toți să-mi ureze „casă de piatră”. Iar eu, la sfârșitul programului, am plecat acasă cu cea mai zgomotoasă felicitare de logodnă răsunându-mi în urechi.”

Ionuț Radu așterne în carte și povestea lui care poate deveni lejer un banc bun de spus: „Atunci când veniți în Carrefour Brăila, puteți să întrebați de «Domnul 8-20». Asta e porecla mea, căpătată tot pe la începuturile mele. Când un client m-a întrebat cât este ceasul, eu i-am răspuns «8 lei și 20 de bani». Și de atunci, tot «8-20» g , g p ș p mă strigă colegele.”