Magazinele duty free din Dubai rămân cele mai aglomerate din lume. O arată cifrele date publicităţii de Dubai Duty Free and Generation Research.
Numai anul trecut, cumpărătorii au cheltuit în duty free-urile din Dubai 1,14 miliarde de dolari, dintre care cinci procente numai în magazinele din aeroporturi.
Vânzările au propulsat Dubaiul mult peste Heathrow din Londra şi Incheon din Seul, ambele suferind o descreştere semnificativă a încasărilor atât în 2008, cât şi în 2009.
Surprinzător, dacă ţinem cont că suntem în plină criză, vânzările la produsele de lux au crescut în acest an cu trei procente în Orientul Mijlociu, până la aproape 2,5 miliarde de dolari.
Numai în Dubai, magazinele duty free au adus, în primele şase luni ale lui 2010, un profit de 607 milioane de dolari, ceea ce înseamnă o creştere cu 16 procente faţă de aceeaşi perioadă anului trecut.
Alte puncte fierbinţi pentru împătimiţii de cumpărături sunt: aeroportul Changi din Singapore şi Frankfurt-Main International din Germania.
Citiţi AICI lista completă a celor mai căutate magazine duty free.