CE DREPTURI AVEŢI: „Unde reclam creşterea dobânzii”?

Vă răspunde Mihai Titichi şef serviciu juridic, Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.

Elena Ganţoi: Cum pot face o reclamaţie către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi care sunt actele necesare pe care trebuie să le depun, cu privire la creşterea abuzivă a dobânzii din partea Băncii Comerciale Române şi neînştiinţarea cu privire la modificarea a cesteia. Cu toate că EURIBOR-ul şi dobânda de referinţă a BNR au scăzut, nu s-a făcut nicio ajustare la dobânda respectivă. Nu la ANPC trebuie făcută reclamaţia, ci la Comisariatul de Protecţia Consumatorilor Bucu reşti - Strada Transilvaniei nr. 2, telefon - 021.310.63.75. Actele care sunt necesare atunci când faceţi plângerea sunt următoarele: contractul, chitanţele care să dovedească faptul că sunteţi cu plata la zi, toate notificările justificative primite din partea băncii şi o adresă în care să explicaţi detaliat toată problema şi nelămuririle.

Notă

În fiecare zi de miercuri veţi putea citi, în pagina specială de protecţie a consumatorului, poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele reclamate. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la adresa consumator@evz.ro.