În topul ţărilor care au adus cele mai mari venituri companiei CME, România se află pe locul doi, după Cehia, în trimestrul doi al acestui an
Operațiunile Pro TV în România au adus companiei CME venituri de 81 de milioane de dolari în primele șase luni ale anului. Din acești bani, aproape 50 de milioane au fost obținuți în ultimele trei luni, potrivit raportului Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV. Central European Media Enterprises operează 36 de televiziuni în şase ţări, iar România se află pe locul doi după Cehia.
Şi în privinţa operaţiunilor Pro din România se observă o creştere semnificativă a veniturilor. Afacerile CME din România au generat în trimestrul doi venituri cu aproape 5 milioane de dolari mai mult decât aceeaşi perioadă a anului trecut (44 de milioane de dolari au înregistrat afacerile CME din România în T2 2015).
"Performanţa obţinută în trimestrul doi, marcată de creşterea OIBDA (profitul operațional înainte de depreciere și amortizare), a depăşit cu mult aşteptările noastre şi a contribuit la consolidarea veniturilor din prima jumătate a acestui an. Rămânem optimişti cu privire la perspectivele noastre de creştere şi pentru perioada următoare şi se aşteaptă progrese în privinţa reducerii datoriillor”, a spus Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer