Nu mai puţin de 17,1 milioane de iPhone-uri au fost vândute de producătorul Apple în perioada iulie-septembrie, considerat de companie ultimul trimestru al anului său fiscal. Numărul de terminaluri achiziţionate de consumatori este în creştere cu 21% faţă de perioada similară a anului trecut, transmite BBC.
Din păcate, însă, rezultatul nu a fost suficient pentru a-i mulţumi pe investitorii de pe Wall Street, care au fost dezamăgiţi că Apple nu a vândut 20 de milioane de iPhone-uri în cele trei luni.
Explicaţia reprezentanţilor Apple a fost că oamenii nu s-au mai înghesuit să-şi schimbe telefonul în septembrie pe motiv că aşteptau să iasă pe piaţă noua versiuni a gadgetului, iPhone 4S, scos la raft pe 14 octombrie. Noua variantă a iPhone-ului a fost vândută 4 milioane de exemplare în numai trei zile de la lansare.
Şi iPad, tableta Apple, câştigă teren. Vânzările acestui gadget au explodat, marcând o creştere cu 166%. În trei luni, consumatorii au cumpărat 11,1 milioane de iPad-uri, care devine tot mai uşor de utilizat pe măsură ce apar tot mai multe aplicaţii adaptate acestui aparat.
Totodată, în lunile iulie, august şi septembrie 2011, Apple a mai vândut 4,9 milioane de computere Mac, cu 27% mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Aceste vânzări s-au văzut în rezultatele financiare: Apple a înregistrat un profit net de 25,9 miliarde de dolari pentru anul fiscal încheiat pe 25 septembrie, în creştere cu 85% faţă de anul anterior.
Citiţi şi:
- Noul iPhone 4S va costa 199 de dolari. Ce are în plus faţă de iPhone 4
- Concurenţa pregăteşte răspunsul pentru iPhone 4S
- iPhone 4S se pregăteşte de vânzări record
- Teleobiectiv. S-a dat startul la vânzările iPhone 4S
- iPhone 4S: Cum răspunde când îi spui "te iubesc!" | VIDEO
- iPhone 4S şi Samsung Galaxy SII, testul rezistenţei la căzături | VIDEO