Câştigătorii "Play Energy", premiaţi de Enel cu o excursie la Roma

Enel România îi recompensează pe câştigătorii celei de-a patra ediţii a programului educaţional "Play Energy" cu o excursie la Roma, a anunţat compania.

Pe primul loc în acest an s-au situat elevii clasei a XI-a A de la Colegiul Naţional "Mihai Viteazul" din Slobozia, judeţul Ialomiţa, coordonaţi de profesoara Elena Dragomir.

Premiul a fost acordat pentru realizarea unui "proiect complex plecând de la mitul lui Don Quijote şi lupta cu morile de vânt", care constă într-un site cu o multitudine de aplicaţii practice, inclusiv forum, ştiri şi un joc on-line interactiv. "Proiectul cuprinde o paralelă între sistemul energetic spaniol şi cel de la «Parcul Solar Gura Ialomiţei», dar dezvăluie şi o lume fantastică, inedită, în Povestea Planetei Coal sau în Povestea viteazului El Luki. Desenele autentice făcute de elevi întregesc proiectul şi îi conferă o identitate aparte", se arată în comunicat. Proiectul poate fi găsit la adresa www.greenmeanslife.com.

Electronice şi rechizite ecologice pentru locurile II şi III

Câştigătorii marelui premiu vor participa la Roma şi la festivitatea finală, care va reuni câştigătorii concursului, din fiecare ţară participantă. "Elevii clasaţi pe locurile II şi III au fost premiaţi cu produse electronice şi rechizite ecologice", se menţionează în comunicatul companiei.

"Ne bucură faptul că, de la an la an, numărul elevilor români care îşi manifestă interesul faţă de teme precum energia, ecologia, durabilitatea mediului şi interculturalitatea este tot mai mare, iar lucrările propuse sunt bine documentate şi foarte interesante", a declarat Claudio Zito, CEO Enel România, la gala de premiere, care a avut loc miercuri.

La concursul "Play Energy" din acest an au participat circa 300 de şcoli şi licee din Bucureşti, Banat şi Dobrogea, fiind realizate 342 de proiecte. Enel a desfăşurat în acest an şi programul "We are energy", destinat copiilor angajaţilor companiei. Astfel 14 copii, care au reprezentat România, au participat, pe parcursul a două săptămâni, la o tabără de vară în Italia, unde au realizat filme de scurtmetraj, având ca temă "Durabilitatea mediului".

Enel este cel mai important investitor privat din sectorul energiei electrice din România, având circa 2,6 milioane de clienţi, 93.000 km de reţea şi aproximativ 5.000 de angajaţi.

"Ne bucură faptul că, de la an la an, numărul elevilor care îşi manifestă interesul faţă de teme precum energia, ecologia, durabilitatea mediului şi interculturalitatea este tot mai mare, iar lucrările propuse sunt bine documentate.", CLAUDIO ZITO, CEO Enel România