Carrefour ramane cu BRD

Lantul de magazine a lansat, impreuna cu banca franceza, un card pentru cumparaturi si a renuntat la parteneriatul cu Raiffeisen Bank.

Carrefour Romania si BRD Finance, filiala specializata in credite de consum a grupului BRD - Groupe Societe Generale, au lansat, ieri, cardul Carrefour Mastercard prin care posesorii pot lua cu imprumut pana la 20.000 lei, pentru care trebuie sa plateasca o dobanda lunara de 2%. Odata cu lansarea acestui produs, retailerul a incheiat parteneriatul cu Raiffeisen Bank, demarat in 2004.

„Ne-am propus sa ii oferim clientului o imagine unitara despre serviciile financiare pe care le poate folosi in magazinele noastre si am decis sa colaboram doar cu BRD”, a spus Andreea Mihai, directorul de marketing al companiei.

Cardul este destinat sa inlocuiasca unul similar lansat de cele doua companii in urma cu doi ani. In plus fata de facilitatile deja existente, noul card Carrefour - BRD Finance utilizeaza o platforma Mastercard si va putea fi folosit in toate magazinele care utilizeaza POS-uri, pentru retragerea de numerar de la bancomate sau pentru plati pe internet. De asemenea, cardul poate fi utilizat in toate magazinele Carrefour din strainatate.

Reduceri pentru clientii fideli

Clientii pot opta pentru rambursarea capitalului, fie in sume minime cu o dobanda lunara de 2%, fie integral fara niciun cost in cadrul perioadei de gratie care se intinde intre 18 si 47 zile.

„Toti clientii nostri care vor folosi noul card vor obtine credite fara dobanda pentru perioade de 3, 5 sau 12 luni si, mai mult, vor beneficia de reduceri substantiale pentru anumite produse, de exemplu 10% pentru electrocasnice, sau credite pentru serviciul Carrefour Voiaj”, a spus directorul general Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino.

Emiterea cardului este gratuita si nu presupune plata niciunui comision anual, iar pentru obtinere societatile solicita actul de identitate al clientului, adeverinta sa de venit sau talonul de pensie.

CONCEDIU A LA CARREFOUR

Mamaia si Turcia, cele mai cautate destinatii

Cateva mii de romani au apelat in aceasta vara la divizia de servicii turistice a Carrefour, cele mai cautate destinatii fiind la Mamaia pentru intern si Turcia, Grecia sau Antalia in strainatate, ne-a declarat, ieri, Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania. Oficialul nu a precizat insa numarul exact al turistilor sau valoarea contractelor incheiate prin intermediul Carrefour Voiaj.

Compania planuieste sa organizeze in viitorul apropiat circuite speciale, un prim proiect fiind Campionatul European de Fotbal din Austria si Elvetia, de anul viitor, sau Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud, din 2010. Carrefour Voiaj nu a avut vreo oferta speciala pentru Campionatul Mondial de Rugby, organizat zilele acestea in Franta.

Carrefour Voiaj are doua puncte de lucru in cadrul hipermarketurilor din Baneasa si Militari, si alte doua in galeriile Carrefour Ploiesti si Brasov si lucreaza cu tour-operatori locali. Pana acum, si hipermarketurile Cora si grupul Rewe (cu lanturile de magazine Selgros, Billa) au intrat pe piata romaneasca cu divizii de servicii pentru calatorii - Cora Voiaj si respectiv Dertour.

LANTUL SE EXTINDE

De doua ori mai multe magazine in 2008

Carrefour Romania va deschide pe 10, respectiv 12 octombrie doua hipermarketuri la Iasi si Cluj-Napoca, investitia medie intr-o unitate fiind de 20 de milioane de euro, a spus, ieri, directorul general Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino. Carrefour urmeaza sa deschida anul viitor sapte magazine la Arad, Oradea, Pitesti, Suceava, Iasi, Braila si Bucuresti, in cadrul centrului comercial Vitantis.

Pentru acest an, Carrefour, care detine opt hipermarketuri, estimeaza un avans al cifrei de afaceri de cel putin 10% fata de anul trecut. Conform datelor transmise Ministerului Finantelor, retailerul a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 561 milioane de euro si un profit net de 21,7 milioane de euro.

In primele sase luni ale acestui an, Carrefour a raportat vanzari de 362 de milioane de euro, in urcare cu peste 43% fata de primele sase luni din 2006. Grupul francez Carrefour avea pe plan mondial, in iunie, 1.102 hipermarketuri, 2.458 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip „hard-discount” si alte peste 3.000 de magazine.