Care sunt principalele elemente care atrag un utilizator către site-ul tău?

Mediul online furnizează astăzi o multitudine de posibilităţi prin care legătura dintre cerere şi ofertă să fie continuă şi profitabilă.

Orice site, indiferent de profil, atâta timp cât asigură un conţinut de interes şi se bucură de strategii de marketing bine implementate, poate fi accesat de către publicul ţintă. Fie că oferi pieţei un produs, un serviciu sau doreşti ca numele tău să capete notorietate, mediul online îţi dă şansa de a-ţi transmite mesajul direct către potenţialii clienţi, acţionând intern, prin specificul site-ului tău, cât şi extern, prin vizibilitatea în faţa motoarelor de căutare.

Ce este marketing-ul?

Marketing-ul este reprezentat de activitatea care implică  comunicare, livrare şi schimb de oferte. Înseamnă stabilirea celor mai bune strategii care vizează atât atragerea clienţilor, cât şi gestionarea relaţiei cu aceştia, asigurându-se o  colaborare de lungă durată şi profitabilă între părţi. Marketing-ul presupune cunoaşterea nevoilor clienţilor, astfel încât produsul sau serviciul oferit să vină în întâmpinarea acestora.  Conceptul celor patru P reprezintă un mix de marketing, în care sunt cuprinse produsul, preţul, promovarea şi plasarea, un concept care presupune angrenarea tuturor resurselor de marketing.

Marketing-ul online

Marketing-ul online a luat naştere ca urmare a evoluţiei tehnologice pe care o parcurgem. Este un domeniu foarte amplu şi extrem de potrivit promovării unui site, indiferent de produsele sau serviciile pe care le oferă pieţei. Există o serie de tipuri de marketing online, toate având scopul de a ajunge rapid la potenţialii clienţi interesaţi de oferta site-ului respectiv. Astfel, atunci când vrei să îţi atragi cu uşurinţă clienţii către site-ul tău, poţi apela la social media marketing, specific reţelelor de  socializare, la content marketing, realizat prin publicarea de conţinut în spaţiul online, la e-mail marketing, influencer marketing, la marketing-ul afiliat, precum şi la SEM-search engine marketing, facilitarea unei detectari rapide de către motoarele de căutare.

Cum devii vizibil în faţa motoarelor de căutare?

Atunci când vrei ca distanţa dintre tine şi potenţialii clienţi să fie redusă şi aceştia să fie ghidaţi rapid către site-ul tău, cea mai bună strategie este cea specifică termenului de optimizare SEO. Prin acest proces, se acţionează atât intern, în cadrul site-ului tău publicându-se conţinut care cuprinde algoritmii care te fac vizibil în faţa motoarelor de căutare, respectiv cuvintele cheie bine alese şi plasate strategic.  De asemenea, conţinutul SEO  deţine şi capacitatea de a crea pentru site-ul tău link building-ul de care ai nevoie pentru a te remarca şi prin intermediul altor site-uri cu autoritate.