Caracal. Șeful Direcției 112 își pune cenușă în cap. „Ne-am fi dorit mai multă empatie...”

Florin Feticu, șeful Direcţiei 112, a afirmat marți, că şi-ar fi dorit „mai multă empatie" privind maniera în care serviciul de urgenţe a gestionat cazul Alexandrei Măceşanu.

Afirmația a fost făcută chiar în ziua în care în Europa data de 11 februarie reprezintă „Ziua numărului de urgență 112”.

La conferința de presă care a avut loc cu această ocazie, Feticu a afirmat că ar și dorit mai multă empatie în cazul Alexandrei

„Fiecare apel are o anumită încărcătură. Din punct de vedere procedural, operatoarea noastră a preluat, procesat şi transferat corect. Din punct de vedere al empatiei, cu siguranţă ne-am fi dorit mult mai mult decât atât. Există pentru fiecare apel o anumită încărcătură. (...) Cu siguranţă ne-am fi dorit mai multă empatie în acel caz", a afirmat Feticu, reprezentantul STS, într-o conferinţă de presă.

El a adăugat că operatorii din sistemul 112 fac cursuri periodice, „pentru creşterea rezilienţei şi a competenţelor de comunicare".

„Apelurile, noi, din exterior, le putem vedea mai grave sau mai puţin grave. Pentru operatorul care trebuie să ia decizie pe secundă, în secunda respectivă, există doar încărcătură", a punctat şeful Direcţiei 112, potrivit agerpres.ro