Candy Crush, în cădere liberă

Cel mai popular joc al companiei King Digital Entertainment, Candy Crush Saga, a fost descărcat de peste 500 de milioane de ori de la lansarea sa, în 2012. Deşi jocul părea un succes de lungă durată, acţiunile companiei au început să scadă. După închiderea sedinţei bursiere de marţi, acţiunile companiei britanice au scăzut cu 26%.

KING, aşa cum este listată compania la Bursa de la New York, lucrează la dezvoltarea unor noi jocuri precum Pyramid Solitaire Saga, încercând astfel să nu facă greşeală celor de la Zynga, care s-au bazat aproape în totalitate pe jocul FarmVille.

„Veniturile obţinute de Candy Crush în trimestrul doi din 2014 au scăzut mai mult decât ne aşteptam. Celelalte jocuri nu au înregistrat creşterile pe care le stimam şi nu au reuşit să compenseze declinul Candy Crush”, a declarat directorul general al companiei, Riccardo Zacconi.

În trimestrul doi al anului 2014, venitul ajustat al companiei a urcat cu 29%, la 593,5 milioane de dolari, în comparaţie cu aceeaşi perioada a anului 2013, în timp ce analiştii se aşteptau la 605,7 milioane de dolari, susţine un comunicat Agerpres.