Sunt cititor fidel EVZ. Mult succes pe mai departe. Am rugămintea să abordați și problema stațiilor de tramvai din București cu peroane înguste, lipsite de balustrade de protecție.
Deși e o problemă ce pune clipă de clipă în pericol viața pietonilor, din păcate e mult prea puțin mediatizată spre deloc. Un coșmar ce parcă nu se mai termină. Vedeți Bulevardul Basarabia, Strada Barbu Văcărescu, Calea Giulești, Bulevardul Ion Mihalache, Calea Călărași, Bulevardul Bucureștii Noi, Calea Șerban Vodă, Bulevardul Gheorghe Șincai, Bulevardul Nerva Traian, Bulevardul Mărăști etc etc.
Cât mai e până scăpăm de peroanele astea capcană? La cât de „repede” merg lucrările de modernizare a liniilor de tramvai și de extindere a rețelei de transport subteran, mai scăpăm la București de peroanele astea capcană la anul și la mulți ani.
Vedeți Strada Dristorului, Șoseaua Pantelimon, Șoseaua Olteniței, Calea Văcărești, Șoseaua Mihai Bravu, M5. Să nu mai zic că, în cadrul lucrărilor de extindere a M4 pe tronsonul 1 Mai - Lac Străulești, în urma refacerii carosabilului, pe tronsonul dintre Bulevardul Ion Mihalache și Șoseaua Chitilei al Căii Griviței și pe tronsonul dintre Șoseaua Chitilei și Bulevardul Gloriei al Bulevardului Bucureștii Noi nu s-a construit linie de tramvai modernizată cu peroane lățite și lungite dotate cu bănci și cu copertine și cu balustrade de protecție, transportul cu tramvaiul desfășurându-se în continuare pe tronsoanele menționate în condiții periculoase.
În plus, deși linia 41 se pretinde a fi linie metrou ușor, pe Bulevardul Mărăști sunt tot aceleași peroane capcană în stațiile Cașin și Agronomie. În altă ordine de idei, de anul trecut se zvonește reabilitarea podului feroviar peste Calea Griviței, proiect în cadrul căruia se intenționează și instituirea unui sens giratoriu la intersecția Șoselei Chitilei cu Calea Griviței. Când va începe reabilitarea podului feroviar menționat? La anul și la mulți ani!
Florin