Bulgarii îşi promovează turismul la Eurosport şi National Geographic

Bulgaria va derula două campanii de promovare a turismului intern prin difuzarea de sporturi publicitare pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic şi Discovery, anunţă Novinite.

Campaniile vor costa peste 3,5 milioane de euro, bani primiţi din fonduri europene în cadrul programului de dezvoltare regională.

În trei clipuri video de câte 30 de secunde, Bulgaria va fi prezentată ca destinaţie turistică de vară şi de iarnă. În timpul celor două campanii, spoturile vor fi difuzate de peste 3.000 de ori pe cele patru canale de televiziune.

Prima se va derula între 6 septembrie şi 26 decembrie 2010, iar a doua între 31 ianuarie şi 27 martie 2011.

Autorităţile speră ca invitaţia de a vizita Bulgaria să ajungă în peste 608 milioane de familii din întreaga lume. Reclamele vor pune accent şi pe turismul cultural şi pe frumuseţea naturală a Bulgariei.

Clipurile vor fi difuzate în cinci limbi: bulgară, engleză, germană, franceză şi rusă.