Programul de lucru al serviciilor de evidenţă a persoanelor din Bucureşti a fost prelungit, sâmbătă, între orele 8.00 şi 16.00, şi duminică, între orele 08.00 şi 21.00, pentru alegerile prezidenţiale din 2 noiembrie, informeză Primăria Capitalei.
Programul de lucru al serviciilor de evidenţă a persoanelor din Bucureşti a fost prelungit, sâmbătă, între orele 8.00 şi 16.00, şi duminică, între orele 08.00 şi 21.00, pentru alegerile prezidenţiale din 2 noiembrie, informeză Primăria Capitalei. Programul a fost prelungit pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au un astfel de document sau deţin unul expirat.
Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului. Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii e identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, unităţile CEC Bank în sectorul 5, la oficiile poştale în sectorul 2 şi 4 sau ghişeele direcţiilor de impozite şi taxe locale pentru sector 4.