BRAT continuă colaborarea cu Kantar Media Spring pentru realizarea audiențelor

Ceilalți ofertanți au fost Gemius și GfK Nurago. Următorului studiu SATI va marca și o premieră: măsurarea se va face și în mediul rural.

Compania Kantar Media Spring a câștigat licitația organizată de BRAT și va furniza serviciile pentru realizarea Studiului de Audiență și Trafic Internet (SATI) pentru al optulea an consecutiv, oferind cea mai bună metodologie. “Este rezultatul colaborării deschise și orientate spre viitor dintre noi și BRAT. Această continuitate reprezintă o bază puternică pentru inovațiile necesare din următorii ani”, a declarat Oliver Pischke, CEO Kantar Media Spring. Anul trecut măsurătorile făcute de Kantar Media au fost contestate de către Realitatea TV, când Rares Bogdan, director editorial Realitatea TV, a contestat corectitudinea unor date prezentate de oficialii ARMA, pornind de la esantionarea facuta

“Adunarea Generală a decis să continue colaborarea cu Kantar Media Spring, care este furnizorul serviciului SATI de șapte ani. Principala motivație a acestei alegeri o constituie evaluarea metodologiei utilizate de companie, metodologie inovativă în domeniul Internetului în urmă cu șapte ani și care s-a dovedit, în timp, una dintre cele mai adecvate pentru măsurarea mediului online. Metodologia propusă de Kantar Media Spring a fost validată în România, iar în prezent este utilizată în mai multe țări din Europa, precum Germania, Austria, Elveția, Norvegia și Finlanda. Experiența ultimilor ani a demonstrat că metodologia folosită de Kantar Media Spring asigură un standard înalt de cercetare, pe care îl vom consolida și îmbunătăți în următorii trei ani”, explică Arina Ureche, Director General BRAT.