Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov, Silviu Costea, a anunţat miercuri, într-o conferinţă de presă, deschiderea la sediul instituţiei a Biroului unic, ce va veni în sprijinul celor interesaţi să-şi deschidă o afacere. Aceştia vor veni la Biroul unic şi vor primi toate informaţiile în legătură cu avizele şi autorizaţiile necesare, unde trebuie să meargă pentru a le obţine, astfel încât să nu dureze foarte mult obţinerea lor.
Preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov, Silviu Costea, a anunţat miercuri, într-o conferinţă de presă, deschiderea la sediul instituţiei a Biroului unic, ce va veni în sprijinul celor interesaţi să-şi deschidă o afacere, relatează Agerpres.
Aceştia vor veni la Biroul unic şi vor primi toate informaţiile în legătură cu avizele şi autorizaţiile necesare, unde trebuie să meargă pentru a le obţine, astfel încât să nu dureze foarte mult obţinerea lor.
"Ţinând cont că multe firme sunt nou înfiinţate şi nu sunt obişnuite cu demersurile către autorităţi, am considerat foarte necesar înfiinţarea acestui Birou unic. Pentru ei este foarte important să vină aici pentru informaţii. Dacă în urmă cu două săptămâni nu prevedeam un aşa aflux de muncă, astăzi, când vedem că la Programul Start-up Nation s-au înscris la Braşov peste 200 de firme, am constatat că este nevoie ca oamenii să fie ajutaţi. Aceste firme, sau o parte dintre ele, în următoarele două săptămâni ar trebui să-şi ia toate avizele, autorizaţiile. Trebuie ajutate", a precizat preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov.
Prezent la conferinţa de presă, prefectul Marian Rasaliu a declarat că Biroul unic va fi funcţional începând de săptămâna viitoare, în fiecare zi de joi, de două ori pe lună, între orele 14.00-16.00.
"Am discutat cu toate instituţiile deconcentrate din subordinea Prefecturii, vorbim în principal de cele care dau autorizaţii, avize pentru înfiinţarea firmelor Agenţia de Mediu, Direcţia de Sănătate Publică Direcţia Sanitar-Veterinară, ISU şi altele. În cele două ore stabilite pentru Biroul Unic vor veni aici şi vor da informaţii celor interesaţi în legătură cu obţinerea documentelor necesare. Nu îmi este foarte clar cu vom lucra cu cei de la ISU, pentru că ei au alt gen de activităţi, dar cu siguranţă vor avea şi ei reprezentant în acest birou. Lucrurile sunt organizate şi eu sper să trecem cât mai repede de perioada de acomodare şi să începem să avem eficienţă", a punctat prefectul.
El a completat spunând că este important ca toţi factorii decidenţi în ceea ce priveşte eliberarea de avize, autorizaţii să fie într-un loc şi să-i îndrume pe cei care doresc deschiderea unei activităţi economice să fie sprijiniţi şi îndrumaţi corect din punct de vedere al obţinerii documentelor necesare.
Biroul unic nu va funcţiona temporar, ci el va fi deschis permanent, au mai spus reprezentanţii Camerei de Comerţ şi Industrie.