Chevrolet vinde excelenţă

Producătorul auto american va utiliza, din această vară, un nou slogan publicitar: "Excellence for All" (excelenţă pentru toţi - în traducere).

Presa internaţională semnalează apropiata apariţie a unui nou slogan publicitar pentru marca americană de automobile Chevrolet.

Potrivit unui material publicat în premieră de "The Wall Street Journal", viitoarele campanii de promovare a modelelor Chevrolet se vor derula, începând din această vară, sub formula "Excellence for All" (excelenţă pentru toţi - în traducere).

Chevrolet, brand răspunzător de aproximativ 70% din vânzările gigantului auto american General Motors, a renunţat, săptămâna trecută, la serviciile agenţiei de publicitate "Campbell-Ewald" din Detroit, cu care colabora din 1919.

Contul Chevrolet a fost câştigat de agenţia "Publicis Worldwide", care are sediul central la Paris, informează "The Associated Press".

Între actualii clienţi Publicis din industria auto se numără BMW, Fiat, Renault şi Toyota.