REDUCERI Cele mai importante magazine online de electronice de la noi au pregătit reduceri de până la 80% şi promit că site-urile vor rezista în ziua cea mare
Zeci de magazine online vor participa anul acesta la Black Friday. Cele mai multe se află deja la cea de a treia participare şi s-au pregătit special pentru eveniment investind sume considerabile. Unul dintre aceste magazine este evoMAG, care începând în perioada 21-23 noiembrie, oferă reduceri la 20.000 de produse, cea mai mare fiind de 75%. Prețuri reduse vor fi la echipamente electrocasnice şi la produse de îngrijire personală, laptopuri, telefoane mobile, imprimante, tablete, televizoare, echipamente de reţelistică şi componente pentru PC.
„De puţin timp am făcut trecerea la o nouă platformă care ne permite să fim mult mai operativi. Este rezultatul unei munci de 2 ani şi jumătate şi a unei investiţii de aproximativ 150.000 de euro. În plus, vom testa anul acesta un nou flux de lucru prin care vom opera comenzile în regim non-stop, astfel încât să putem trimite de mai multe ori pe zi colete către clienţi“, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
O altă noutate pe care evoMAG o pune la dispoziţia clienţilor la ediţia din acest an a Black Friday constă în faptul că nu va mai limita cantitatea de produse comandate. „Estimăm că perioada celor mai mari reduceri din an ne va aduce între 18.000 şi 20.000 de comenzi finalizate, în valoare de aproximativ două milioane de euro. Ne aşteptăm în acest an la aproximativ 500.000 de vizitatori pe site-ul evoMAG în cele trei zile cât va dura promoţia de Black Friday“, a mai spus Mihai Pătraşcu.
Cei de la PC Garage, care au organizat Black Friday din 2011, odată cu cei de la eMAG, au avut anul trecut comenzi de două milioane de euro, iar anul acesta se aşteaptă să dubleze această valoare. Vor fi reduceri de până la 70% la produse de care mulţi dintre clienţi au nevoie. Anul trecut cele mai populare au fost produsele din categoria gaming şi hard diskurile externe, iar cel mai scump a fost un laptop de 5.000 lei. În ceea ce priveşte pregătirea site-ului din punct de vedere tehnic cei de la PC Garage au declarat că au lucrat pe tot parcursul anului la optimizarea platformei magazinului, ținta propusă fiind de îmbunătăţire cu 20% a timpului de răspuns la cererea unei pagini, obiectiv obţinut de altfel şi aflat deja în producţie.
Reduceri timp de trei zile
La MarketOnline, pregătirile pentru Black Friday 2014 au început încă din vară: negocieri cu furnizorii privind produsele, dar şi serviciile de depozitare şi logistică, configurarea serverelor, planificarea tuturor activităţilor. „Pe lângă reducerile substanţiale, clienţii doresc servicii premium, transport gratuit şi foarte rapid. De aceea am mobilizat întreaga echipă încă din luna iulie pentru a ne asigura că vom oferi servicii de 7 stele clienţilor noştri şi în această perioadă aglomerată“, au declarat oficialii magazinului online. În data de 21 noiembrie, pe site-ul MarketOnline.ro vor fi afişate reduceri de până la 75%, iar clienţii vor putea profita de preţuri speciale pentru: televizoare, tablete, telefoane, laptopuri, electrocasnice mari şi mici, componente PC, aparate foto şi produse de îngrijire personală. Magazinul online a investit câteva zeci de mii de euro pentru a se asigura că siteul MarketOnline va avea cel mai bun timp de răspuns în raport cu valul de trafic din 21-23 noiembrie.
Şi la SensoDays.ro Black Friday va dura tot trei zile. Magazinul online va oferi reduceri la o gamă variată de produse electro-IT, casă, îngrijire personală, baie şi bucătărie etc. Magazinul online se aşteaptă ca în acest an de Black Friday vânzările din categoria „Casă“ să depăşească semnificativ vânzările de gadget-uri şi IT. În plus, se aşteaptă la o triplare a vânzărilor de pe terminalele mobile faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. „Anul acesta estimăm o ofertă de patru ori mai bogată decât oferta anului trecut. Foarte multă variaţie veţi găsi în categoria produselor pentru «Casă», care au fost foarte apreciate anul trecut, alături de electrocasnicele mari şi mici şi cosmetice. Cele mai populare produse, anul trecut, au fost bateriile de lavoar şi de bucătărie. Ne aşteptăm anul acesta la o creştere exponenţială, pentru că vânzările de până acum ne-au demonstrat că SensoDays este deja recunoscut în piaţă ca specialist în acest domeniu“, declară Milena Nedelcu, director de marketing SensoDays.
Telefoane de la 199 lei
F64, magazinul pasionaţilor de fotografie, a suplimentat anul acesta resursele pe IT, call center, împachetare, livrare şi magazin. Anul acesta vor fi peste 350 de produse la reducere. Anul trecut au fost în jur de 300. Cele mai atractive oferte vor fi la aparate compacte, tablete, telefoane de la 199 lei. „Am mărit spaţiul destinat livrării coletelor astfel încât să nu mai păţim ca în 2013, când ne-am blocat cu livrările“, au declarat oficialii magazinului. WatchShop.ro, cel mai mare magazin online cu ceasuri originale din România, va participa pentru al treilea an consecutiv la evenimentul Black Friday. În premieră însă pentru piaţa din România, va include în ediţia de anul acesta a Black Friday şi ceasuri de lux marca Rolex, clienţii având astfel posibilitatea de a cumpăra celebrele produse elveţiene. „Pentru ediţia din 2014 a celui mai mare eveniment de shopping am îmbunătăţit oferta. Avem o gamă mult mai variată de branduri şi preţuri pentru toate buzunarele. Cel mai ieftin ceas din ofertă va costa 149 de lei, iar cel mai scump va costa peste 10.000 de lei, exceptând brandurile de lux. Am făcut şi îmbunătăţiri de ordin logistic, astfel încât anul acesta vom expedia toate comenzile în maximum 48 de ore din momentul în care au fost procesate“, a declarat Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro. „Estimăm pentru ediţia de anul acesta a Black Friday, care va demara pe 21 noiembrie şi va ţine până pe 23 noiembrie, un număr de peste 1.500 de comenzi de aproximativ 200.000 de euro“, a mai spus Florea.
Reduceri la produse cu cereri masive
Oktal.ro, primul magazin online din România specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice și electrocasnice, a pregătit reduceri substanțiale, de până la 60%, la diverse produse din oferta sa și estimează vânzări de două milioane de euro. „Black Friday 2014 reprezintă un moment semnificativ pentru Oktal.ro. Reducerile pe care le oferim clienților noștri cu această ocazie au fost create în așa fel încât să răspundă solicitărilor acestora. Tocmai de aceea, am ales ca produsele care intră la reducere în 2014 să fie dintre cele care au înregistrat cereri masive pe parcursul acestui an“, a declarat Dan Dumitrescu, general manager Oktal.ro. Printre produsele care vor beneficia de reduceri începând cu data de 21 noiembrie se numără laptopurile, televizoarele, tabletele, telefoanele mobile, electronicele, electrocasnicele, calculatoarele și componentele PC. Oktal.ro îi asigură pe clienţi că de Black Friday toate departamentele sale vor fi active, pentru ca aceştia să nu întâmpine probleme și să aibă o experiență de cumpărare cât mai bună.