BILAN? LA DANSEZ PENTRU TINE: 2 milioane ?i jum?tate de telespectatori ?i PREMII pentru to?i concuren?ii

Suma total? a premiilor oferite în finala celui de-al XIII-lea sezon al emisiunii s-a ridicat la 152.000 de euro. În minutul de aur, Pro TV a ob?inut 13,4 puncte de rating ?i 25,7 procente din cota de pia??.

Drept r?splat? pentru efortul depus ?i pentru c? au crezut în dans pentru a-?i vedea visurile devenite realitate, concuren?ii au fost r?spl?ti?i cu nu mai pu?in de 152.000 de euro. George Boghian, în urma votului telespectatorilor, ocupantul locului I, a primit trofeul emisiunii "Dansez pentru tine" ?i 60.000 de euro. Urm?torul clasat, Attila Hainer, a primit 20.000 de euro, iar Aliocupantul locului al III-lea, 15.000 de euro. Nu doar finali?tii au fost sprijini?i financiar pentru a-?i îndeplini visurile pentru care au intrat în ringul de la Dansez pentru tine, ci to?i concuren?ii ie?i?i mai devreme din concurs. Astfel, Adriana Lupu a primit 10.500 de euro, Valentina Hain?ro?ie 12.000 de euro, Diana Pop 8.000 de euro, Carol ?oldea 6.000 de euro ?i Andreea Preda 11.500 de euro. De asemenea, fiecare caz umanitar prezentat în emisiune, pentru care au dansat Inna, Horia Tec?u ?i Iulia Vântur ?i Ioana Maria Moldovan ?i Dan Cruceru a primit câte 3.000 de euro. Suma total? a premiilor oferite în marea final? a celui de-al XIII-lea sezon al emisiunii s-a ridicat astfel la 152.000 de euro. Telespectatorii au urm?rit cu sufletul la gur? ultima edi?ie din acest sezon al emisiunii Dansez pentru tine, în finala c?ruia au ajuns Nicoleta Luciu ?i Attila Hainer, Oana Ioni?? ?i Ali Stoica ?i Roxana Ionescu ?i George Boghian. Pe toat? durata emisiunii, 20:30 – 01:11, ProTv a fost lider incontestabil de audien??, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 ?i 49 de ani, cât ?i pe publicul din mediul urban. În minutul de aur al emisiunii, 22:05, peste 2.500.000 de români erau cu ochii pe ProTv, iar pe publicul din mediul urban postul din Pache Protopopescu ob?inea 13,4 puncte de rating ?i 25,7 procente din cota de pia??. Pe toat? durata emisiunii, pe publicul din mediul urban, ProTv a înregistrat, în medie, 9,6 puncte de rating ?i 22,9% cot? de pia??, de mai bine de dou? ori mai mult fa?? de urm?torul clasat, Kanal D, care avea doar 4,1 puncte de rating ?i 9,9 procente din cota de pia??. ?i pe publicul comercial ProTv a fost de nezdruncinat, ob?inând, în medie, un rating de 9,1 puncte ?i 23,6 procente din cota de pia??, de aproape dou? ori mai mult decât Antena 1, clasat? pe locul al II-lea, cu 4,8 puncte de rating ?i 12,6% cot? de pia??.