Banca Comercială Română (BCR) a lansat pe piața din România, pentru clienții săi, funcționalitatea de autentificare la soluțiile de internet banking și mobile banking BCR prin aplicația eToken folosind opțiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple.
Clienții BCR care au un telefon iPhone 5S (sau versiuni mai noi) vor putea să acceseze, gratuit, aplicația de mobile banking (www.bcr.ro/mobilebanking) în doar câteva secunde, folosind tehnologia de recunoaștere a amprentei, a anunțat banca.
Astfel, clienții nu mai sunt nevoiți să își amintească parolele complicate și își pot accesa conturile, în doar câteva secunde, de pe mobil, într-un mod rapid și sigur.
BCR are peste 700.000 de clienți înrolați la serviciile 24 Banking, iar în ultimul an, numărul celor care utilizează serviciul de mobile banking s-a dublat, fapt care se reflectă și în numărul de peste 60,000 de descărcări ale aplicației de mobile banking doar in primul semestru din 2015. De asemenea, numărul facturilor plătite de clienții BCR prin mobile banking a înregistrat o creștere de aproape 200% față anul 2014.
De la începutul anului 2015, BCR a dezvoltat și îmbunătățit o bună parte din serviciile și produsele din zona digital.
“Am integrat Touch 24 Banking cu eToken (aplicația de smartphone care înlocuiește token-ul clasic), astfel încât clienții noștri să se poată conecta rapid la contul lor 24 Banking direct cu eToken-ul, fără să mai închidă sau deschidă alte aplicații.” a declarat Cristian Mustață, Șef departament Strategie Digitală, BCR.
Începând din luna iunie, BCR pune la dispoziția clienților săi opțiunea de salvarea a șabloanelor personale direct din aplicația Touch 24 Banking și pe cea de rambursare a datoriei pentru cardul de credit BCR, folosind doar parola statică.