BCR a lansat o sucursală digitală

BCR a anunţat astăzi că lansează noul concept de unitate digitală eXperience BCR, care va implica atât existența unui video-consilier și posibilitatea de a lansa tranzacții bancare 24/24.

Concret, unitatea va include un video-consilier, o masă cu ecran Interactiv – asistență prin simulatoare de produse și servicii bancare și un Idesk, respectiv un ecran informativ prin care clientul participă în mod direct împreună cu consilierul pentru identificarea celor mai bune soluții pentru nevoile sale financiare.

În cadrul eXperience BCR vor fi disponibile servicii complete de tranzacții bancare 24/24, precum și un business HUB pentru clienții BCR: aceștia pot alege eXperience BCR pentru întâlniri cu partenerii lor de afaceri într-un spațiu dedicat și echipat în acest scop cu: wi-fi, conference call system, TV LCD pentru proiecții.

“Video Consilierul” din unitatea eXperience BCR este disponibil pentru clienți după finalizarea programului cu publicul, printr-o sesiune video  live care permite într-un mod interactiv transmiterea de informații și simulări de calcul direct pe ecranul din fața clientului. Masa cu ecran interactiv este o tehnologie cu triplu rol de pre-consiliere, informare și educare a clienților prezentă și ea 24/24.  În plus, față de acest triplu rol, masa interactivă poate deveni loc de joacă pentru copiii clienților, oferind părinților confortul total al consilierii.