B1 TV, locul 8 în topul general al televiziunilor şi a doua opţiune pe ştiri în prime-time

Conform datelor furnizate de Kantar Media, luna iunie 2012 a marcat un plus semnificativ de audienţă pentru postul de ştiri. Relansat în urmă cu un an B1 TV a reuşit un salt semnificativ de audienţă.

Relansat în urmă cu un an de pe poziţia a 18-a în topul televiziunilor din România, B1 TV reuşeşte un salt semnificativ de audienţă, ajungând să ocupe în luna iunie a acestui an locul 8 în topul TV general cu o cotă medie de piaţă pe toată ziua de 3.0%, aşa cum relevă datele furnizate de Kantar Media. În plus, pe intervalul de Prime Time (19.00 - 23.00), B1 TV obţine o performanţă notabilă în luna iunie, depăşind pe media întregii luni posturile de ştiri Realitatea TV şi România TV, cu o valoare de share de 2.9%, faţă de 2.7%, respectiv 2.1% cât obţin cei doi competitori. În acest moment, în mediul urban, B1 TV este a doua opţiune în preferinţele publicului pentru posturile TV de ştiri. Evoluţia postului B1 TV a fost accelerată în a doua parte a lunii iunie când staţia a înregistrat în mod frecvent cote de piaţă medii zilnice de peste 4%. Trendul ascendent este relevat de mediile ultimelor două săptămâni din luna iunie, 3.3%, respectiv 3.8%, valori obţinute pe media întregii zile.