B1 TV, a doua alegere a telespectatorilor de știri

În luna martie, B1 TV s-a situat pe poziţia a doua, în Prime Time News (intervalul orar 19.00 – 24.00), în clasamentul celor mai urmărite televiziuni de ştiri, după Antena 3, conform datelor de audienţă furnizate de Kantar Media.

B1 TV a fost, luna trecută, cea de-a doua alegere în rândul telespectatorilor, atingând o cotă de piaţă de 1.9%, la nivelul publicului din mediul urban, ceea ce înseamnă că 92.000 de oameni au urmărit programele de seară ale postului B1 TV: „Aktualitatea B1” cu Andrei Bădin, „Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu, „Ultimul cuvânt” cu Nelu Barbu şi Ion Cristoiu şi „Lumea lui Banciu” cu Radu Banciu. Următoarea clasată a fost Realitatea TV, cu un share mediu de 1.8% şi 87.000 de telespectatori, iar ultima în acelaşi top al celor mai vizionate posturi de ştiri în martie, cu un număr de 60.000 de privitori şi o cotă medie de piaţă de 1.3% a fost România TV.