Cele două posturi au avut o prestație imparțială înaintea turului al II-lea al alegerilor prezidențiale
Potrivit datelor contorizate de Consiliul Național al Audiovizualului, pentru perioada 7 - 15 noiembrie 2014, la capitolele Dezbateri, respectiv Promovare, cei doi candidați, Klaus Iohannis și Victor Ponta, au avut o reprezentare perfect egală 50% - 50% atât la B1 cât și la Digi.
În ceea ce privește Știrile, la B1, Iohannis a apărut de 78 de ori (46,4%), față de Ponta, 95 de prezențe (53,6%). La Digi, Iohannis a beneficiat de 419 prezențe (51,9%), față de Ponta, cu 389 (48,1%).
Fiecare cu favoritul său
Celelalte trei posturi de știri au înclinat categoric balanța în favoarea unuia dintre candidați: Iohannis a fost favorizat la Realitatea TV, Ponta la Antena 3 și România TV.
Astfel, în ceea ce privește Știrile, la Realitatea TV, Iohannis a beneficiat de 285 de prezențe (57%), față de 215 prezențe (43%) pentru Ponta. În schimb, la Antena 3, Iohannis a avut parte de numai 209 știri (43,3%), față de 273 știri (56,7%) avându-l ca subiect pe Ponta. Iar la România TV, raportul a fost de 208 știri (44,5%) pentru Iohannis, față de 259 (55,5%) pentru Ponta.
La capitolul Dezbateri, Realitatea TV a reușit să mențină balanța ceva mai echilibrată decât A3 și RTV. La Realitatea, Iohannis a avut de partea sa 37 de prezențe (52%), față de 34 prezențe (48%) pentru Ponta. Antena 3 l-a avut pe Iohannis (sau pe reprezentanții săi) în 15 dezbateri (18,5%), față de Ponta, cu 66 de prezențe (81,5%), în vreme ce la România TV, Iohannis (sau reprezentanții săi) a fost prezent în 23 de dezbateri (31,5%), față de 50 de dezbateri (68,5%) pentru Ponta.
La capitolul Promovare, Antena 3 a fost cea mai debalansată televiziune, cu 51 de secunde de materiale de promovare (0,8%) ale lui Iohannis, față de 5950 de secunde (98,2%) ale lui Ponta. Foarte aproape de această „performanță” s-a situat și România TV: 96 de secunde (2,1%) ale lui Iohannis, față de 4524 de secunde (97,9%) ale lui Ponta.
Pe de altă parte, TVR 1 a fost perfect echilibrată (50% - 50%) la capitolele Știri și Dezbateri, în vreme ce la capitolul Promovare, Iohannis a înregistrat un avantaj, cu 3348 de spoturi (61%), față de 2141 (39%) pentru Ponta.