După experiența cu lotul III al autostrăzii Sibiu-Orăștie, unde o porțiune de câteva sute de metri a trebuit dărâmată la doar câteva luni de la inaugurare, deoarece era impracticabilă, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a decis să realizeze un studiu pentru a vedea care este starea celorlalte porțiuni din autostradă.
„Am hotărât ca pentru lotul II al autostrăzii Lugoj - Deva, km 27+620 - km 56+220, să facem o expertiză tehnică care să ne dea date exacte asupra execuției și calității acestui lot. Așteptăm detaliile acestei expertize, astfel încât să putem lua deciziile cele mai corecte și mai bune pentru derularea într-un ritm susținut a contractului, în vederea finalizării acestui lot ", a declarat Cătălin Homor, director general al CNADNR SA.
În acest sens, CNADNR a încheiat contractul "Expertiză tehnică pentru determinarea stabilității rambleurilor și calității materialului de umplutură, folosit la execuția rambleurilor în cadrul Contractului "Proiectare și execuție Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220".
Contractul a fost semnat cu SC GEOTESTING C.I. S.R.L, valoarea acestuia este de 133.100 de lei fără TVA și are o durată de 2 luni, a mai anunțat compania.