La încheierea anului 2018, potrivit statisticii realizate pe audienţele avute pe întregul an, cel mai urmărit talk show a fost România în 60 de minute de la Realitatea TV. Surprinzător, în preferinţele telespectatorilor, emisiunea Adevăruri ascunse, difuzată de Antena 3, a captat atenţia mai mult decât emisiunile pe teme politice, ocupând locul unu pe segmentul de vârstă 19-49 de ani, atât în mediun rural câşi în cel urban
La nivel de țară, România în 60 de minute a avut aproximativ 600.000 de telespectatori. Al doilea cel mai urmărit talk show este Sinteza zilei, prezentat de Mihai Gâdea. Podiumul a fost completat de un alt talk show al Antenei 3, Exces de putere, potrivit paginademedia.ro
Cea mai urmărit talk show de la TVR este Ultima ediție, moderată de Claudiu Lucaci. Emisiunea a obținut o medie de 200.000 de telespectatori la nivel național, 90.000 de urmăritori în mediul urban și o medie de 22.000 de persoane pe segmentul comercial.
La Realitatea TV, talk-show-ul cu cei mai mulți telespectatori a fost Jocuri de putere, cu Rareș Bogdan, cu o poziție bună pe publicul comercial. Astfel, dacă pe publicul național emisiunea e pe poziția 20, în clasamentul comercial (public tânăr, 18-49 de ani) intră în Top 10.
Digi 24 este prezent doar în topul comercial, cu emisiunea Jurnalul de seară, cu Cosmin Prelipceanu. Pe publicul urban, Jurnalul de seară este imediat "sub linie", cu 80.000 de telespectatori (urmat de România 9, cu Ionuț Cristache, de pe TVR 1).
NAȚIONAL. România în 60 de minute a fost preferata românilor la nivel național, urmată de Sinteza Zilei a Antenei 3. Locul trei i-a revenit emisiunii Exces de putere prezentată de Oana Stancu și Adrian Rusu.
URBAN. La orașe, România TV a câștigat primul loc, cu aproximativ 330.000 de telespectatori, iar mică distanță s-a aflat emisiunea prezentată de Mihai Gâdea, Sinteza zilei. De pe podiumul din mediul urban iese emisiunea Exces de putere și urcă Adevăruri ascunse, tot de la Antena 3.
COMERCIAL. Adevăruri ascunse a fost emisiunea preferată a tinerilor din mediul urban. Emisiunea „atipică” de pe Antena 3, în care numerologia, leacurile naturiste, previziunile și puteri paranormale sunt principalele subiecte, a fost urmărită de o medie de 53.000 de persoane.
Distanță mică între Antena 3 și România TV; România în 60 de minute și Sinteza zilei au obținut medii de 43.000, respectiv 40.000 de telespectatori.