Martie a fost cea mai bună lună din instorie pentru vânzările producătorului de autoturisme premium Audi. Brandul deținut de grupul Volkswagen a comercializat 143.500 de mașini la nivel mondial.
Audi are motive tot mai serioase să spere că ambiția de a deveni producătorul auto premium numărul unu la nivel mondial are șanse de a se concretiza.
Brandul deținut de grupul Volkswagen a comercializat, luna trecută, 143.500 de mașini la nivel mondial, mai mult decât oricând în istoria sa. Nu doar martie a fost de poveste pentru vânzările producătorului Audi. Primul trimestru al anului - care a consemnat 346.100 de unități livrate clienților - s-a plasat, de asemenea, în fruntea clasementului cu performanțe comerciale.
Audi are de ce să spere chiar la mai mult. În a doua jumătate a anului va lansa a treia generație a modelului compact A3 (unul dintre starurile Salonului auto de la Geneva de luna trecută).
Europa a rămas cea mai mare piață de desfacere pentru autoturismele Audi (186.350 de unități în primele trei luni), dar China vine tare din urmă, cu 90.063 de unități și, mai ales, o creștere de 40%!
BMW și-a apărat în prima parte a lui 2012 poziția de lider pe segmentul auto de lux, cu vânzări globale care au depășit ușor 400.000 de unități.
Audi a devansat însă, ca și anul trecut, Mercedes-Benz, marca grupului Daimler comercializând, în primul trimestru, 341.000 de mașini.