Auchan nu renunţă la piaţa din Rusia. Retailerul francez intenţionează să deschidă un nou magazin

Sursa foto. Dreamstime

La un an de la declanșarea invaziei în Ucraina și de la primele sancțiuni economice aplicate de SUA și Uniunea Europeană, francezii de la Auchan au anunțat că vor să deschidă încă un supermarket în Rusia.

De curând, Auchan a anunțat că vrea să deschidă un alt supermarket în Rusia, unde să vândă produsele din gama proprie, indiferent că vorbim de sucuri naturale sau mezeluri.

De altfel, Auchan Retail Russia a informat, printr-un comunicat de presă, că noul magazin ”My Auchan” va oferi spre vânzare peste 900 produse, din care 90% vor fi produse alimentare marca proprie Auchan.

Francezii de la Auchan susțin că principala lor misiune în Rusia este de a le oferi oamenilor de rând produse de calitate, la prețuri mici.

Auchan are aproximativ 30.000 de angajaţi, 231 de magazine şi afaceri online în Rusia.

Au rămas să facă afaceri în Rusia

Dacă cele mai mari branduri americane sau occidentale au plecat deja din Rusia, de aproape un an de zile, francezii de la Auchan, încă sunt acolo.

Deși nu se știe ce cifră de afaceri au sau ce profit au raportat, șefii Auchan a declarat în permanență că nu vor pleca din Rusia și din Ucraina.

Directorul general al lanțului internațional, Yves Claude, declara la scurt timp de la momentul invaziei în Ucraina, că firma pe care o reprezintă va continua să facă afaceri în Rusia.

”Cel mai important în ochii noștri este să ne menținem angajații și să ne asigurăm misiunea noastră principală, care este de a continua să hrănim populațiile din aceste două țări”, a spus Yver Claude.

Auchan operează 40 de supermarketuri și are aproximativ 6.000 de angajați în Ucraina, inclusiv în regiunile afectate de război.

Zelenski a cerut boicotarea Auchan

Anul trecut, din cauza deciziei de a rămâne pe piața rusă, președintele Ucrainei, Volodimir Zelenski, a cerut populației să boicoteze magazinele Auchan.

Președintele ucrainean Zelenski a declarat că este necesar ca toate companiile occidentale să părăsească piața rusă și să nu-și acopere ”setea de profit” prin comunicare ”ieftină”, citând în mod explicit Auchan și gigantul alimentar elvețian Nestle, informează Reuters.com.