Deşi a rămas, în esenţă, berlina pe care o ştiam, Dacia Logan s-a metamorfozat, odată cu a doua generaţie, într-o maşină aproape modernă
Are ESP, patru airbaguri în standard (e drept, doar pentru locurile din faţă), cruise control, poate fi echipat cu un sistem multimedia deservit de un ecran tactil sau cu un motor viguros, de mic litraj şi, mai ales, de ultimă generaţie. Este noul Logan, una dintre vedetele actualei ediţii a Salonului auto de la Paris.
Dincolo de aceste noutăţi remarcabile şi de look-ul tot mai cizelat, a doua generaţie a berlinei low-cost primordiale a rămas, în esenţă, maşina pe care o ştiam. Şi care a fost reprodusă în peste două milioane de exemplare, din 2004 încoace. Aceeaşi platformă tehnică, acelaşi profil, acelaşi portbagaj, practic aceleaşi dimensiuni, probabil acelaşi preţ minim (dacă nu cumva unul inferior, cum s-a întâmplat în cazul noului Sandero) şi încă niciun adversar cu adevărat periculos (Skoda Rapid şi Peugeot 301, prezentate şi ele la Paris, nu sunt tocmai modele low-cost, oricât ar încerca).
- apariţia sistemului ESP
- designul cu aer germanic
- inserarea în ofertă a unui motor modern, nou-nouţ, lansat de Renault chiar în acest an (0.9 TCe)
N-AM APRECIAT
- păstrarea unor butoane si comenzi în locuri nepotrivite
- refuzul de a introduce o cutie de viteze cu 6+1 trepte
- comenzile sistemului cruise control, risipite pe volan şi pe consola centrală
CITIŢI ŞI:
- "Dacia îşi vede lungul nasului". Ce spun specialiştii români despre modelele lansate la Paris
- Logan 2 aşa cum nu l-ai văzut niciodată până acum. FOTO HD şi detalii incredibile
- Noile Sandero şi Logan, lăudate de ziarişti şi de fani
- Salonul de la Paris: Ziua Dacia. Ieri au fost prezentate noile modele Logan şi Sandero. Dacia ieftineşte noile modele. VEZI CU CÂT! | GALERIE FOTO
- Cât va costa cea mai ieftină versiune a noului model Dacia Logan 2
- Primele imagini cu Dacia Logan 2, a doua generaţie a berlinei low-cost