Cu doar patru zile înainte de nunta regală din Marea Britanie, Statele Unite se arată tot mai avide de noi infiormaţii cu privire la eveniment, astfel că mediatizarea căsătoriei dintre prinţul William şi Kate Middleton este mult mai puternică peste Ocean decât în Regat.
Potrivit companiei Nielsen Co, 0,20% dintre ştirile publicate pe versiunile online ale revistelor şi magazinelor americane fac referire la nunta regală, în timp ce în Regat procentul este mult mai mic, de numai 0,08%.
Masiva acoperire a subiectului peste ocean a început încă din noiembrie, când Kate şi William şi-au anunţat logodna. De atunci, ştirile despre nuntă au acoperit, în mod constant, 0,31% din conţinutul online în SUA, pe când în Marea Britanie cifra a rămas constantă la 0,19%, mai arată sursa citată.
Situaţia nu este valabilă dacă facem referire la site-urile de socializare şi la bloguri. În acest caz, raportul este inversat, subiectul nunţii regale având în Marea Britanie o acoperire de 0,47% şi de numai 0,17% în SUA.
Febra mediatizării nunţii regale va atinge, desigur, apogeul vineri, odată cu evenimentul în sine, după care va scădea în intensitate, urmând ca presa să publice informaţii legate de evenimentele majore din viaţa tinerilor căsătoriţi.
Protocolul Casei Regale. Ce se face şi ce nu se face în preajma Majestăţilor Lor Nunta regală. Lista invitaţilor a fost confirmată Ce vor îmbrăca Majestăţile Lor la marele eveniment