Altex se intoarce la magazine mici

Dupa ce a declarat "faliment" magazinelor cu suprafete mici (de 100 de metri patrati) si a decis sa le mentina doar pe cele de peste 2.000 de metri patrati, Dan Ostahie, proprietarul grupului Altex, investeste intr-un nou lant de magazine de proximitate, care va comercializa produse IT&C de ultima generatie.

Grupul Altex va deschide in urmatorii trei-cinci ani o suta de magazine Digit’Up, cu suprafete de circa 100 de metri patrati, specializate in vanzarea de produse IT, GSM si aparate foto-video, a declarat, ieri, managerul retelei, Cristi Camara.

Dintre acestea, zece vor fi in Bucuresti. Cate doua vor fi in orasele cu peste 100.000 de locuitori, brandul va aparea si in localitati cu peste 30.000 de locuitori.

„In prezent, doar magazinul din Bucuresti, pe care l-am deschis saptamana trecuta, este Digit’Up, restul, care se numeau ulterior Altex Digital, vor fi rebranduite pana la finele lunii decembrie”, a afirmat Ana Maria Bejan, directorul de marketing al Digit’Up.

Directorul retelei Digit’Up si-a propus pentru anul viitor o cifra de afaceri de 30 de milioane de euro, in conditiile in care grupul Altex vizeaza afaceri cumulate de 350 de milioane de euro pentru 2008.

Grupul Altex, care detine 17 centre Media Galaxy si peste 80 de magazine Altex si Altex Megastore, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 300 de milioane de euro si un profit net de 2% din cifra de afaceri, reprezentand circa sase milioane de euro.