Alexandru Tudor (TheLink), noua generație de superstaruri din YOUTUBE ,,Câștig peste 1700 de dolari lunar”. Secretele din spatele succesului ONLINE.

Alexandru Tudor (TheLink) poate fi confundat cu orice tânăr care abia a împlinit vârsta majoratului, dar cu toate acestea aproape 200.000 de abonați îl urmăresc pe canalul lui de Youtube. În doar un an, de când face video-uri constant, a devenit o persoană extrem de relevantă pentru nișa lui. Tânărul, care abia trece clasa a XII-a, reușește să depășească cu mult salariul mediu lunar al unui român obișnuit. În tot acest timp, el nu neglijează școala și se gândește la formarea sa profesională și într-un domeniu stabil, fiind conștient că succesul poate fi schimbător.

 

TheLink, un pasionat de jocuri

Dacă nu îl urmăriți și vă întrebați ce conțin video-urile sale, răspunsul este mai simplu decât vă așteptați. El joacă cele mai populare jocuri de PC și filmează totul la el în sufragerie ,,Într-adevăr nu mă așteptam să fiu atât de urmărit, iar ascensiunea mă obligă să devin din ce în ce mai bun, din toate punctele de vedere. ”.  Job-ul lui din online presupune disciplină ,,Nu-mi petrec toată ziua stând în fața calculatorului, ceea ce-i sfătuiesc și pe cei care mă urmăresc.Filmez două episoade pe zi, în jur de patru ore. Programez episoadele și urmăresc rezultatele clipurilor. Astfel îmi dau seama ce este sau nu pe placul abonaților. La liceu mă descurc destul de bine și mă pregătesc și pentru bacalureat. Media mea generală de la școală a fost mereu peste 9, sunt obișnuit să fiu un elev serios.”.

Un punct interesant din înâlnirea cu Alex a fost despre conștientizarea succesului din online. A rămas un tânăr modest, cu picioarele pe pământ ,, Dincolo de sentimentul de mulțumire, pentru fiecare om din online cele mai importante rămân cifrele și relația cu următorii lui. Eu îmi respect  abonații și încerc să fac tot ce este mai bun pentru ei. Suntem ca o familie.”

Viitorul pe YOUTUBE și secretele

 Youtube-ul este ca un sport pe care trebuie să-l practice cu pasiune, disciplină și încredere ,,Este greșit să te oprești după primele 10 video-uri care nu sunt vizualizate. Din 100 de video-uri, unul trebuie să fie foarte vizualizat. Din acel punct, depinde de tine să înțelegi care este publicul tău și ce își dorește să vadă pe canalul propus. Trebuie să fii serios, să ai un program stabil de postat și un content responsabil. Nu postezi tot ce-ți trece prin cap. ”.

Youtube-ul este un spațiu accesibil oricărui om de planetă, în schimb evoluția și specializarea în activitate depend  de cât de mult înțelegi fenomenul,, Într-adevăr oricine își poate face un cont aici. Până să ajungi un nume recunoscut, un brand, trebuie să muncești. Probabil de acceea sunt vârfuri în domeniu,  vârfuri cu care agențiile de publicitate aleg să lucreze pe campanii și alții care se pierd în mulțime. Diversitatea poate fi atât un avantaj, cât și un dezavantaj.”.  

În România, meseria de vlogger nu a ajuns la maturitate.  Masa acordă, în continuare, o încredere mult mai mare canalelor de comunicare tradițională, televiziunea, radio-ul și presa scrisă. Bugetele de publicitate ale agențiilor se împart inegal, cea mai mare parte ajungând tot la canalele clasice ,,Cred că pentru YOUTUBE este loc să crească și o să o facă. Sper într-o evoluție a domeniului. În acest timp mai administrez și un server de Minecraft, ca o afacere secundară, tot din pasiune. Într-adevăr, cred că trebuie să te specializezi și să-ți construiești o carieră, Youtube fiind un avantaj pe care îl poți folosi în activitatea ta. M-am gândit la facultate să urmez o specializare în zona de mass media, fiind o oportunitate, nu m-am hotărâr dacă specialist social media, în televiziune sau chiar publicitate.”.

În curând, Alexandru Tudor, este gata să treacă la următorul nivel și să experimenteze relația si cu câteva canale clasice de comunicare. Încercarea lui poate fi catalogată ca o îmbinare a mediului online, cu cel tradițional, care speră să-i ofere o imagine mai clară despre ce înseamnă construirea unui brand calitativ și de încredre.