Twitter interzice reclamele cu conținut politic începând cu data de 22 noiembrie, a anunțat co-fondatorul rețelei de socializare.
Schimbare importantă la Twitter! Începând cu 22 noiembrie, pe rețeaua socială nu va mai fi postată publicitate cu caracter politic, a anunțat directorul executiv şi co-fondatorul Twitter, Jack Dorsey, informează AFP şi Reuters.
„Am luat decizia de a înceta orice tip de publicitate cu caracter politic pe Twitter la nivel global. Considerăm că audienţa mesajului politic ar trebui câştigată, nu cumpărată", a comunicat, într-o postare pe Twitter, Jack Dorsey.
Acesta a mai precizat că : ,,În timp ce publicitatea pe internet este incredibil de puternică şi foarte eficientă pentru agenţii de publicitate comerciali, această forţă generează riscuri semnificative în politică, unde poate fi folosită pentru a influenţa voturi ce pot afecta viaţa a milioane de persoane".
Co-fondatorul rețelei de socializare a mai spus că un mesaj politic poate avea audiență sporită ca urmare a faptului că este vizualizat automat de cei care au abonamente. „Să plăteşti pentru a avea audienţă elimină această alegere şi impune oamenilor mesaje politice perfect optimizate şi cu ţintă precisă. Apreciem că această decizie nu trebuie să fie poluată de bani", a mai declarat acesta .
Decizia luată de conducerea Twitter este diferită de cea luată de conducerea Facebook-ului, Mark Zuckerberg aducând ca argument respectarea libertății de exprimare atunci când a fost vorba despre decizia publicării de mesaje politice pe reţeaua de socializare. Conducerea Twitter a precizat că informațiile detaliate ale noii strategii vor fi anunțate până pe 15 noiembrie şi vor intră în vigoare de la 22 noiembrie.