Acțiunile companiei Facebook au continuat să scadă și astăzi la Bursa din New York, în contextul în care un sondaj Reuters/Ipsos arată că interesul pentru rețeaua de socializare este în scădere și doar unul din cinci utilizatori sunt influențati de reclamele și comentariile pe această temă, potrivit Bloomberg.
Cotația acțiunilor a scăzut cu 3,8%, până la 25,87 dolari/acțiune la închiderea bursei. Din data de 18 mai, când au fost tranzacționate pentru prima dată pe piața Nasdaq, acțiunile Facebook au pierdut 38% din prețul inițial de tranzacționare de 38 de dolari. Potrivit studiului lansat de Reuters/Ipsos, 34% dintre utilizatori petrec mai puțin timp pe rețeaua de socializare, în comparație cu jumătate de an în urmă. Asta în condițiile în care în ultimele șase luni doar 20% dintre utilizatori au folosit mai des rețeaua de socializare. De asemenea, doar unul din cinci utilizatori au cumpărat produse sau servicii de la companiile care și-au făcut reclamă pe Facebook.