Cabaret franţuzesc cu Patricia Kaas

Cabaret franţuzesc cu Patricia Kaas

Cântăreaţa care şi-a făcut debutul în muzică cu unul dintre cele mai grele genuri, blues-ul, franţuzoaica Patricia Kaas, a susţinut, duminică seara, la Sala Palatului din Bucureşti, cel de-al patrulea concert în România.

Kaas a urcat pe scenă în jurul orei 20.30 şi, timp de aproximativ două ore, a cântat, a dansat, a recitat şi a creat, pentru cei peste 4.000 de spectatori, atmosfera de cabaret a anilor ’30.

Cu o voce puternică, ajutată de sunetele melodioase ale limbii franceze, Kaas şi-a prezentat echi pa şi trupa de instrumentişti, în timp ce o balerină excuta, cu o mobilitate extraordinară, o coregrafie puţin bizară, pe acordurile uşoare, de început.

Concertul de la Bucureşti a făcut parte din turneul de promovare a celui mai recent album semnat Kaas, „Kabaret”, un album pentru care artista s-a inspirat din câteva piese pe care le-a ascultat într-o zi şi care i-au amintit de perioada în care cabaretul avea succes. După un început liric, Kaas a încins atmosfera cu un hit de acum 20 de ani, „Mon mec à moi”, unul dintre marile ei succese de pe albumul de debut, „Mademoiselle chante...”.

„Îmi amintesc de ziua în care am fost aici ultima dată. A fost acum patru-cinci ani. Era foarte cald. De fiecare dată când venim, aducem soarele cu noi”, a glumit Patricia. „Vă mulţumesc că sunteţi aici. Am vrut ca acest show să fie un omagiu adus anilor ’30 şi femeilor acelei perioade şi, de asemenea, am vrut să vă prezint noile mele cântece. Vă doresc o seară frumoasă!”, a mai spus artista, înainte de a da startul unui spectacol care s-a dovedit, până la final, unul complex şi profund, deşi pornea de la „lumea de carton” a cabaretului. Patricia Kaas, care are 43 de ani, a schimbat patru ţinute sexy, care i-au evidenţiat silueta subţire de păpuşă - o rochie neagră obraznic de scurtă, o alta mulată, ce-i lăsa un umăr gol, precum şi o pereche de pantaloni din mătase gri, la care a asortat doar un sutien negru cu ştrasuri.

Ultima rochie purtată de cântăreaţă, neagră, trecând puţin peste genunchi, şi vocea ce fie biciuia publicul cu rafale în forţă, fie devenea suavă rostind versuri, au amintit de femeia despre care vor bea artista, anume cea puternică, dar vulnerabilă, care-şi câştigă respectul prin aroganţă. O piesă pentru părinţii ei

„Il me dit que je suis belle” sau „Mademoiselle chante le blues” au fost piese care nu au lipsit din repertoriul serii, ambele primite cu aplauze puternice. De asemenea, Kaas a cântat „Une dernière fois”, prima piesă pe care artista, în cariera sa de peste 20 de ani, a compus-o singură. Show-ul de la Bucureşti a fost unul rafinat, feminin şi senzual, iar publicul a fredonat alături de artistă refrenele cunoscute şi a aplaudat cu putere evoluţia cântăreţei.

Printre melodiile vechi cântate de Kaas s-a numărat şi piesa „de suflet” a artistei, dedicată mamei sale, pe care a pierdut-o prea devreme. „ Întotdeauna există în viaţă părţi mai puţin bune, care te ajută să te maturizezi. Cel mai greu mi-a fost că mi-am pierdut părinţii prea devreme. Acesta a fost cel mai dificil test pe care l-am trecut de-a lungul vieţii mele”, a declarat Kaas într-un interviu acordat EVZ.

Kaas a încheiat show-ul de la Bucureşti cu melodia „Et s’il fallait le faire”, cu care a reprezentat anul acesta Franţa în concursul Eurovision, în care a ocupat locul 8. După primul bis, publicul nu a acceptat să-şi ia la revedere, astfel încât cântăreaţa a revenit pe scenă, în aplauze puternice, pentru un al doilea bis.

Ne puteți urmări și pe Google News