Un dezvoltator imobiliar din Arad a găsit reţeta anticriză.
Acesta a demarat o campanie publicitară şi a împărţit prin oraş pliante sub forma unor reţete medicale cu sfaturi pentru o viaţă mai bună. „Campania a fost realizată de agenţia de publicitate. Ideea principală era soluţia la o situaţie de criză, fie ea şi economică, şi atunci a apărut ideea că medicamentul e o rezolvare pentru crize, în general. Aşa s-a ajuns la analogia criză economică-soluţie reţeta Ared. Trebuie să vindece nevoile şi durerile clienţilor”, spune Florin Moş, reprezentant Ared Arad.
Cei mai mulţi arădeni s-au prins imediat că reţeta primită de la promoterele pe post de asistente sexy este o ofertă publicitară, dar alţii au avut întrebări şi nelămuriri exact ca la medic. „Cam 30 la sută nu au înţeles despre ce e vorba. Ne întrebau, când împărţeam pliante pe stradă, dacă reţetele sunt compensate sau ne spuneau că nu vor să le primească pentru că ei nu sunt bolnavi”, povesteşte Florin Moş. Acesta susţine că această campanie a dus la creşterea vânzărilor.