Papane este cel mai nou brand creat de Brandient pentru Transavia, şi respectiv al patrulea în cei trei ani de parteneriat strategic cu liderul pieţei de carne de pui.
Alături de brandurile Fragedo (carne proaspătă de pui), EllaBella (produse premium gata preparate) şi Frateus (cârnăciori de pui), noul brand îşi propune să ofere consumatorului român şi european o sursă de alimentaţie sănătoasă, de calitate şi în pas cu stilul de viaţă modern.
Numele Papane a asteptat probabil multa vreme în subconştientul consumatorului obişnuit cu friptane, copane şi pieptane, până să fie descoperit de Brandient. Unic şi memorabil, Papane este menit să se instaleze rapid în panteonul gastronomiei populare româneşti.
Personalitatea prietenoasă, jovială, plina de umor a brandului este susţinută nu numai de numele Papane, dar şi de desenul caricatural suprapus pe imaginea produsului.
“Şniţelele astea sunt un soi de personaje amuzante, neliniştite, ambiţioase, mai speciale vezi doamne!, tăvălite prin pesmeţi, cu experienţă de viaţă, inteligente şi cu caracter imprevizibil… astea au temperament! Ia uite, şi vorbesc!”, susţine Bogdan Dumitrache, Senior designer, Brandient.
Sloganul aproape omonim “Papă-ne!” invită consumatorul în cel mai direct şi popular mod cu putinţă.
Patru sortimente ale gamei — şniţele, nuggets, cordon bleu şi burger sunt deja disponibile în cele mai mari lanţuri de retail din România.
*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.