Dacia, Logan şi Volkswagen, cele mai de succes branduri auto în România

Dacia, Logan şi Volkswagen, cele mai de succes branduri auto în România

Producătorul auto german Volkswagen conduce în clasamentul vânzărilor de autoturisme noi importante în România. Dacia şi modelul Logan domină însă piaţa locală, la nivel general, în perioada ianuarie-septembrie 2010.

Dacia rămâne liderul incontestabil al vânzărilor pe piaţa de autoturisme noi din România, cu peste 25.000 de unităţi comercializate în primele trei trimestre ale acestui an, iar Logan, cel mai solicitat model în showroomurile din ţară, pe acelaşi interval.

Producătorul auto german Volkswagen conduce în ierarhia rezervată autoturismelor importate, indică cel mai recent buletin statistic al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).

Dintre cele 25.769 de automobile Dacia vândute până luna trecută inclusiv în România, 17.101 au aparţinut gamei Logan.

Duster, primul SUV produs la Piteşti, este al doilea cel mai de succes model din portofoliul Dacia, cu 3.278 de prime înmatriculări în intervalul ianuarie-septembrie.

Volkswagen a comercializat cele mai multe maşini dintre mărcile străine prezente în România. Majoritatea celor 6.498 de unităţi care au ajuns la cumpărători a purtat una dintre siglele Golf (2.182 de unităţi), Polo (1.536) şi Passat VI (1.219).

În primele nouă luni, în România au fost comercializate 78.152 de autoturisme noi. Rezultatul reprezintă o scădere a vânzărilor cu 23,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzări autoturisme noi România (ianuarie-septembrie 2010)   1. Dacia - 25.769 de unităţi   2. Volkswagen - 6.498 de unităţi   3. Renault - 6.234 de unităţi   4. Ford - 5.930 de unităţi   5. Skoda - 5.864 de unităţi   6. Opel - 4.169 de unităţi   7. Hyundai - 3.712 unităţi   8. Chevrolet - 3.609 unităţi   9. Peugeot - 1.954 de unităţi 10. Toyota - 1.910 unităţi

sursa: APIA

Ne puteți urmări și pe Google News