Situație BIZARĂ pentru Antena 3 și România TV. De ce sunt posturile de știri FALIMENTARE. INFORMAȚII INCREDIBILE
- Sorana Pătra șcu
- 8 aprilie 2018, 20:57
Televiziunile de știri au mulți fanii în rândul românilor, dar majoritatea dintre ei sunt în vârstă. Zonele de interes ale tinerilor nu sunt Antena 3, România TV sau alte posturi de pe acest segment.
Ca o comparație - desigur, notând faptul că sunt genuri diferite - pe publicul comercial, primele 20 de talk-show-uri ale lunii martie au, la un loc, cam cât serialul Las Fierbinți singur, scrie Pagina de Media.
Un exemplu concret ar fi: cel mai urmărit talk-show al lunii - România în 60 de minute, de pe România TV e urmărit, la nivel național, de 740.000 de români. Doar 50.000 sunt din targetul comercial (adică 18-49 de ani, urban).
Practic, stațiile de știri au un procent de tineri foarte scăzut. Cea mai urmărită dezbatere din februarie abia sare de 60.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (dintr-un total de 650.000 de români pe post!).
Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna martie pe puteți vedea AICI