"Am negociat un contract la telefon pe 12 luni, dar la imprimantă a ieşit pe 24 de luni"

Un hunedorean în vârstă de 33 de ani a încheiat un contract pentru o perioadă de 12 luni cu firma Cosmote, însă în baza lor de date a ajuns să fie înregistrat pentru o perioadă de 24 de luni.

Neconcordanţa a apărut din cauza lipsei de comunicare între departamente, susţin reprezentanţii firmei în cauză. Modificările făcute cu pixul nu au ajuns unde trebuie "Am negociat un contract pe 12 luni, însă cel scos la imprimantă era cu durată de 24 de luni. Am sesizat neregula, iar vânzătorul s-a oferit să modifice cu pixul contractul, spunând că nu îi permite calculatorul să facă modificarea. Prin urmare, a modificat pe hârtie, a scris "Greşit, 12 luni" şi a ştampilat", povesteşte Mihai Andrei Miu. Deşi specialiştii în Protecţia Consumatorilor spun că în mod normal bărbatul trebuia să beneficieze de contractul convenit cu dealerul, când a mers la reprezenanţa Cosmote i s-a spus clientului că valabilitatea contractului este de 24 de luni. În cele din urmă, după ce reporterii EVZ s-au interesat de caz, reprezentanţii Cosmote au rezolvat situaţia şi au explicat că problema a apărut ca urmare a unei erori cauzate de netransmiterea informaţiilor complete din partea partenerului. "La acest moment, situaţia semnalată de client a fost soluţionată conform solicitărilor acestuia, iar clientul a fost informat în acest sens", au declarat reprezentanţii Cosmote.

METODĂ. Contractul a fost modificat cu pixul, pentru că programul nu permitea schimbarea lui