ProTV a obţinut un rating de 18.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 36.4%, la nivelul întregii populaţii din România.
Ultima ediţie a "Audiţiilor pe nevăzute" difuzată aseară de ProTV a fost lider detaşat de audienţă. Conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial (public din mediul urban cu vârste cuprinse intre 18 şi 49 de ani), ProTV a înregistrat o audienţă medie 14.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 28.1%, urmat de Kanal D cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă. "Vocea României" şi-a păstrat poziţia de lider şi la nivelul publicului din mediul urban, obţinând o audienţă medie de 11.8 puncte de rating şi 21.5% cotă de piaţă, urmat de Kanal D cu 8.8 puncte de rating şi 16.1% cotă de piaţă şi Antena 1 cu 6.4 puncte de rating şi 11.6% cotă de piaţă.
În minutul de aur la nivelul publicului commercial (22:04), ProTV a obţinut un rating de 18.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 36.4%. La nivelul întregii populaţii din România, în minutul de aur 21:12, aproate 3 milioane de telespectatori au fost cu ochii şi urechile pe "Vocea României". Etapa "Audiţiilor pe nevazute" s-a incheiat. Cei patru antrenori si-au ales câte 14 voci cu care vor merge mai departe în etapa "Confruntărilor".