Producătorul auto japonez Honda iniţiază o campanie masivă de verificări în service-urile proprii din Europa a unui lot de 220.000 de SUV-uri CR-V din cauza izolării deficitare a geamului electric din portiera şoferului.
Honda va inspecta şi, dacă este nevoie, repara 220.000 de SUV-uri din gama CR-V în reţeaua europeană de service-uri, scrie "Automotive News".
Acţiunea este motivată de o izolaţie necorespunătoare a mecanismului care acţionează geamul electric din portiera şoferului.
Din această cauză, apa ar putea pătrunde la cablajele din interior, generând supraîncălzirea comutatorului sau chiar apariţia unui incendiu.
Până în prezent au fost confirmate cinci situaţii în care flacăra a apărut în portieră, fără ca acestea să genereze accidente sau rănirea unor persoane.
Maşinile afectate de această problemă au fost fabricate între 2002 şi 2006.
Clienţii ale căror autoturisme fac parte din lotul respectiv vor fi invitaţi la service prin intermediul unor scrisori. Reparaţiile vor fi efectuate pe cheltuiala Honda.