"Titanic" i-a bătut măr pe "Eroii de la Termopile"

Sâmbătă seară, "Titanic", producţia din 1997 ce a câş tigat nu mai puţin de 11 premii Oscar, a fost lider absolut de audienţă şi a ieşit victorios în preferinţele românilor.

Telespectatorii au savurat şi anul acesta, la ProTV, impresionanta poveste de dragoste dintre Rose DeWitt Bukater, americanca de 17 ani, din clasa superioară, care se îndrăgosteşte de Jack Dawson, tânărul pasager de la clasa a treia, pe fondul scenelor dramatice din timpul tragicei călătorii a navei Titanic. Aproximativ 2,5 milioane de telespectatori au urmărit filmul de la Pro TV, în timp ce doar 1.293.000 au ales oferta Antenei 1. Confruntare Sâmbătă seară, Pro TV şi Antena 1 au aruncat în bătălia blockbusterelor de la sfârşitul săptămânii filme din genuri diferite: "Titanic" (cu Leonardo DiCaprio şi Kate Winslet), "Mariaj de Vegas", o comedie romantică ce-i aduce împreună pe Cameron Diaz şi Ashton Kutcher. Dată fiind durata mare a filmului de la Pro TV, de la 20.30 – la 00.00, "Titanic"-ul s-a intersectat şi cu "300 – Eroii de la Termopile", cea de-a doua producţie difuzată de Antena 1, între 22.30 şi 0.30, un film din 2007 care îi are ca protagonişti pe Gerard Butler şi Lena Headey. Conform cifrelor de audienţă furnizate de Kantar Media, 13,1% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (26,6 share) au urmărit "Titanic" la ProTV, faţă de 6,8% (13,7 share) de telespectatori care au preferat oferta Antenei 1.În ceea ce priveşte audienţa all urban, între 20.30 şi 0.00, 10,8% dintre telespectatori urmăreau PRO TV, în timp ce 5,1% se uitau pe Antena 1.