Philip Morris International (PMI) aniversează 10 ani de când a lansat IQOS, dispozitivul care încălzește tutunul fără să îl ardă, şi a început astfel călătoria către un viitor fără fum. Compania a făcut progrese semnificative și rămâne dedicată viziunii sale de a înlocui țigările cu alternative fără fum, fundamentate științific.
Philip Morris International este prima companie din industria tutunului care a mizat pe știință și a venit în întâmpinarea nevoilor fumătorilor adulți cu o categorie nouă de produse care nu ard tutunul, ci îl încălzesc. IQOS a fost primul produs din această categorie și a fost lansat în 2014 în Japonia. Astăzi, produsele alternative fără fum ale PMI sunt disponibile în peste 80 de piețe, iar IQOS este lider al segmentului de tutun încălzit, cu peste 28 de milioane de utilizatori la nivel global.
„Această aniversare ne oferă ocazia să reafirmăm angajamentul nostru de a construi un viitor fără fum, bazat pe alternative care elimină arderea și sunt fundamentate științific. Dedicăm acest moment comunităţii de utilizatori IQOS, care ne dovedesc că țigările chiar pot să devină, într-o zi, istorie. România este a patra piaţă în care a fost lansat IQOS, iar astăzi, peste jumătate de milion de fumători adulți români au ales dispozitivul fără fum dezvoltat de compania noastră. În România, am lansat cel mai recent produs din portofoliu, IQOS ILUMA, și am revoluționat din nou categoria prin introducerea tehnologiei de încălzire prin inducție. Oferim utilizatorilor noștri o experiență, fără reziduuri de tutun și fără a fi necesară curățarea dispozitivului. Continuăm să inovăm, să ne bazăm pe știință și să le oferim consumatorilor noștri produse care răspund nevoilor lor și reprezintă o alternativă mai bună la continuarea fumatului.”, a declarat Mircea Scăunașu, Managing Director Philip Morris România.
În ultimii zece ani, portofoliul de alternative fără fum al PMI a creat un impact pozitiv asupra a milioane de fumători adulți, a celor din jurul lor și a accelerat procesul de renunțare la țigări. Astăzi, veniturile nete aduse de produsele fără fum le-au depășit pe cele aduse de Marlboro. În 25 de piețe, printre care se numără Bulgaria, Republica Cehă, Danemarca, Grecia, Italia, Polonia și România, veniturile PMI provenite din produse fără fum depășesc 50% din veniturile nete totale.
„Philip Morris International a investit masiv în cercetare și inovare pentru a oferi fumătorilor adulţi alternative mai bune la continuarea fumatului. Dar pentru ca schimbarea să fie adoptată în mod eficient, guvernele și societatea în general trebuie să joace un rol activ. Este important ca şi autoritățile de reglementare să îmbrățișeze oportunitatea oferită de inovație și știință în beneficiul societăţii și al fumătorilor. Noi, la Philip Morris International, suntem pe deplin angajați în misiunea de a construi în continuare o lume și o Românie fără fum.”, a adăugat Mircea Scăunașu, Managing Director Philip Morris Romania.
Compania a investit în cercetare și dezvoltare peste 12,5 miliarde USD și continuă eforturile de inovare pentru a extinde portofoliul de alternative fundamentate științific, pentru adulții care altfel ar continua să fumeze. Peste 1.500 de profesioniști în cercetare și dezvoltare lucrează la extinderea celui mai avansat portofoliu de alternative fără fum din industrie, în unitățile de cercetare și dezvoltare din Elveția și Singapore.