Peste 4.000.000 de telespectatori s-au uitat la fotbal.

Peste 4.000.000 de telespectatori s-au uitat la fotbal.

PRO TV a obţinut audienţe de trei ori mai mari faţă de următorul clasat cu meciul din Cupa României Dinamo – Steaua.

Meciul din Cupa României Dinamo – Steaua, difuzat ieri de PRO TV în intervalul orar 20:38 – 22:29, a plasat postul de televiziune pe primul loc în topul audienţelor, atât pe publicul comercial, cât şi pe publicul din mediul urban şi pe cel de la nivelul întregii ţări. În minutul de aur al competiţiei sportive, 22:28, peste 4.000.000 de români erau cu ochii pe PRO TV.

Astfel, PRO TV a obţinut, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani 18,1 puncte de rating şi 40,1% din cota de piaţă, de trei ori mai mult faţă de Antena 1, clasată pe locul al II-lea, care avea doar 6,3 puncte de rating şi 14 procente din cota de piaţă.

Clasamentul se menţine în favoarea PRO TV şi la nivelul publicului din mediul urban, unde a condus cu o medie de 17,6 puncte de rating şi 31,9 procente din cota de piaţă. Următoarea clasată, Antena 1, a înregistrat 8,4 puncte de rating şi 15,3% cotă de piaţă.

Şi la nivelul întregii populaţii a României PRO TV a fost prima opţiune. Postul din Pache Protopopescu a condus cu o medie de 18 puncte de rating şi 31,7% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, a avut 8,6 puncte de rating şi 15 procente din cota de piaţă.

Ne puteți urmări și pe Google News