Franța, o prezență importantă la Indagra, pentru a -12-a oară

Franța, o prezență importantă la Indagra, pentru a -12-a oară

Franța va participa pentru a 12-a oară consecutiv, cu unul din cele mai importante pavilioane naționale, la INDAGRA, târgul internațional de agricultură organizat la București, unul dintre cele mai cunoscute evenimente din acest domeniu.

Inaugurarea Pavilionului Franței va avea loc miercuri, 25 octombrie, de la ora 12.45, la standurile 16-17, Pavilionul C1, în prezența doamnei Michèle RAMIS, Ambasadoarea Franței în România.

Evenimentul va fi precedat de o vizită la Cortul numărul 3, amplasat în exterior, în zona rezervată animalelor, la ora 12.00, conform unui comunicat al Ambasadei Franței la București, remis presei.

INDAGRA este întâlnirea anuală de referință pentru specialiștii din agricultură din România, care reunește aproximativ  475 de expozanți din 25 de țări și care atrage  peste 63.000 vizitatori anual.

Ne puteți urmări și pe Google News

Situat la intrarea în pavilionul  C1, standurile 10 - 18 și 24, precum și în cortul numărul 3 rezervat raselor franțuzești,  Pavilionul Franței -  care se întinde pe o suprafață  comună de 130 m² în interior precum și, pentru prima dată în parteneriat cu Sommet de l’élevage de la Clermont-Ferrand, 150 m² în exterior (pe aleea principală) - reunește 20 de societăți și filiale franțuzești care își prezintă experiența și expertiza.

Sectoarele prezente sunt variate : genetica bovină și ovină, cereale, certificare bio, silozuri, sere, echipamente pentru manipularea și tratarea cerealelor, utilaje agricole, butași și portaltoi de pomi fructiferi, bănci, servicii juridice și de leasing, asigurări și consultanță.

Agenția Business France a fost creată la 1 ianuarie 2015, prin fuziunea dintre UBIFRANCE și AFII (Agenția franceză pentru investiții internaționale) și dispune de un număr de 1.500 colaboratori în Franța și în 70 de țări.

Business France este un serviciul de internaționalizare a economiei franceze cu rol de promovare a economiei franceze în străinătate prin dezvoltarea întreprinderilor și a exporturilor, precum și prin prospectarea și orientarea investițiilor internaționale în Franța.