Editura Evenimentul si Capital

CE companie e gata să angajeze 280 de specialişti IT!

Autor: | | 0 Comentarii | 715 Vizualizari

În acest moment, cererea de specialiști IT depăşeşte cu mult oferta. România are un potenţial fantastic în IT şi şi-a clădit o reputaţie foarte bună în ceea ce priveşte calitatea resurselor din acest domeniu.

Pentru următoarele 12 luni, Stefanini România are poziții deschise pentru cel puțin 280 de specialiști IT.

„În ultimul an Stefanini România a angajat aproape 200 de persoane și va încheia acest an cu 1.300 de angajați, după ce a deschis un nou centru la Târgu-Mureș, cel de-al treilea după cele de la București și Sibiu. La fârșitul anului trecut, compania avea 1.100 de angajați. Pentru următoarele 12 luni avem poziții deschise pentru cel puțin 280 de specialiști IT”, a declarat pentru EVZ Andreea Stănescu, Service Delivery Senior Director, Stefanini România.

În această perioadă este dificil de găsit angajaţi care deţin certificări pentru cele mai noi tehnologii.

„Este mai dificil să găsești specialiștii care dețin certificări pentru cele mai noi tehnologii de pe piață, dar și angajați seniori. În ceea ce privește tehnologiile cele mai căutate, .Net și Java rămân în continuare în top, iar ca interes vom vedea o creștere și mai mare în zona mobile”, a declarat Stănescu.

Potrivit acesteia, cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat este deja un criteriu esențial pentru angajare, iar cei care vorbesc încă o limbă străină, de preferință una mai puțin întâlnită, prezintă un avantaj important. Prin urmare, cunoștințele de limbi străine precum ebraica, greaca, portugheza, rusa sau bulgara sunt foarte apreciate pe piața muncii în IT. Angajații din centrele Stefanini din România oferă servicii de suport IT în 12 limbi: engleză, franceză, italiană, germană, spaniolă, portugheză, română, maghiară, rusă, greacă, bulgară și ebraică. „Cred că la categoria limbilor pe care le-am putea numi „exotice” pentru România se încadrează ebraica și greaca. Este mai dificil să găsești persoane fluente în aceste limbi. Ar mai fi limbi cu adevărat rare în România, precum suedeza, finlandeza etc., dar noi avem soluții în alte centre din Europa pentru astfel de limbi”, a explicat Stănescu.

Compania a deschis recent al treilea centru la Târgu-Mureș, după cele din București și Sibiu. Pentru moment, firma nu vizează și alte orașe din România şi se concentra pe creșterea și consolidarea centrelor deschise deja în România și Europa. Firma mizează pe deschiderea unui centru în Republica Moldova, la Chișinău, pentru primul trimestru din anul viitor. În cadrul companiei, 21% din venituri sunt realizate pe piața locală, iar 79% pe cea externă.

„Aşa cum am mai spus și anterior, în acest moment cererea de specialiști IT depăşeşte cu mult oferta. România are un potenţial fantastic în IT şi şi-a clădit o reputaţie foarte bună în ceea ce priveşte calitatea resurselor din IT. Soluţia durabilă, pe termen lung, este ajustarea sistemului de învăţământ la realităţile din piaţă, astfel încât să nu pierdem, ca ţară, oportunităţi”, a declarat Stănescu.

Pagina 1 din 2



Alte articole din categoria: Economie

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate